اخبارجدیدترین ها

موراتا: به‌خاطر چنین بازی‌هایی به میلان آمده‌ام

مجله فوتبالی: آلوارو موراتا از انگیزه بالایش برای شکست لیورپول حرف زد و گفت برای موفقیت میلان همه توانش را می گذارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

موراتا: به‌خاطر چنین بازی‌هایی به میلان آمده‌ام
 میلان فردا در سن سیرو و در روز اول لیگ قهرمانان فصل 25-2024 میزبان لیورپول است. آلوارو موراتا، مهاجم تازه وارد میلان، در نشست خبری این بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

ستاره اسپانیایی گفت: «از زمانی که با این باشگاه قرارداد امضا کردم، به بازی برابر تیم‌هایی مانند لیورپول فکر می‌کردم. اگر به گذشته نگاه کنید، این می‌تواند یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشد. از جمله بازی‌های تاریخی فینال. باید بگویم لیگ قهرمانان با همه چیز متفاوت است.»

موراتا در ادامه گفت: «لیگ قهرمانان، لیگ قهرمانان است و با همه چیز متفاوت. درست است که ما برای رسیدن به این مسابقه به برد برابر ونتزیا و روحیه گرفتن نیاز داشتیم، اما در لیگ قهرمانان مهم نیست که چگونه وارد زمین می‌شوید. بهترین تیم‌های اروپا اینجا هستند و همه اهمیت لیگ قهرمانان را می‌دانند.»

موراتا در پاسخ به این سوال که قبلاً مقابل لیورپول گلزنی کرده‌ است و آیا این فردا به او کمک خواهد کرد، گفت: «گلزنی مقابل لیورپول خاطره خوبی است، اما بخشی از گذشته است. فردا، چالش جدیدی آغاز می‌شود. اگر برای میلان بازی می‌کنید، باید رویاپردازی کنید. برای این پیراهن و برای هواداران باید بجنگیم. کیفیت زیادی در این تیم وجود دارد و ما می‌توانیم مقابل هر تیمی پیروز شویم.»

آخرین بازی اروپایی شما فینال یورو مقابل انگلیس بود. فردا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با میلان انجام خواهید داد، آن هم در مقابل یک تیم انگلیسی: «امیدوارم که این بازی هم با برد تمام شود. این‌ها البته تصادفی هستند، اما به این معنی است که شما در بالاترین سطح بازی می‌کنید. بازی فردا یک چالش بزرگ برای ماست، اما فکر نمی‌کنم نتیجه تعیین کننده باشد. تازه در ابتدای فصل هستیم.»

تفاوت بین فوتبال ایتالیا و فوتبال انگلیس چیست؟ «بزرگترین تفاوت در فیزیک بدنی است. فوتبال ایتالیا تغییرات زیادی کرده است. تیم‌های سطح بالا در حال حاضر زیاد هستند و بیشتر شبیه لیگ برتر شده است.»

در مورد شانس میلان در اروپا: «من اغلب در مورد این موضوع با هم تیمی‌هایم صحبت می‌کنم. من به ندرت چنین کیفیتی را دیده‌ام، اما می‌توان پیشرفت کرد. ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم و اکنون به توانایی خود برای رقابت با هر تیمی بیشتر اعتقاد داریم. قبلاً کمی احساساتی بودیم و اگر گلی را دریافت می‌کردیم، تیم از هم می‌پاشید. اگر خودمان را باور نکنیم، هواداران هم ما را باور نخواهند کرد.»

نظر شما در مورد لیگ قهرمانان جدید چیست؟ «من دوست دارم فکر کنم که تغییراتی برای بهبود اوضاع ایجاد شده حتی اگر این به معنای انجام بازی‌های بیشتر برای ما باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید