اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

ادعای جالب: ۱۰ باشگاه دنبال الماس رئال بودند!

مجله فوتبالی: گفته می‌شود بیشتر از ۱۰ باشگاه در تابستان امسال به دنبال جذب آردا گولر از رئال مادرید بودند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ادعای جالب: ۱۰ باشگاه دنبال الماس رئال بودند!
 آردا گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با وجود پیشنهادات بسیاری که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا داشت تصمیم گرفت که با رئال مادرید قراردادی را به امضا برساند و با پیراهن این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به میدان برود.

اما شرایط مطابق انتظار او و رئال پیش نرفت و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او نتواند توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم در طول فصل در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد اما با بهبود مصدومیتش، کارلو آنچلوتی در مقطع پایانی فصل به او فرصتی برای خودنمایی و درخشش داد و این بازیکن هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

عدم حضور او در ترکیب اصلی رئال در طول فصل گذشته شایعاتی را در این باره به وجود آورد که او مایل است که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و به همین دلیل بسیاری از باشگاه‌ها به جذب او از رئال مادرید به صورت قرضی امیدوار شدند و حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده است که بیشتر از ۱۰ باشگاه در ابتدای تابستان امسال پیشنهاداتی را برای جذب قرضی او ارائه کرده بودند.

یکی از این باشگاه‌ها حتی به مدیران رئال مادرید اعلام کرده بود که اگر این پیشنهاد را قبول کنند، آماده است تا مبلغی را به عنوان پاداش امضای قرارداد پرداخت کند اما پاسخ این باشگاه و آردا گولر به تمامی این پیشنهادت نه قاطعانه‌ای بود چون هیچ یک تمایلی به جدایی نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید