اخبارجدیدترین ها

بایرن فاش کرد: تلاش چند ماهه برای تمدید با موسیالا

مجله فوتبالی: مکس ایبرل می‌گوید که باشگاه بایرن مونیخ چند ماه است در حال مذاکره با جمال موسیالا برای امضای قرارداد باید بازیکن است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بایرن فاش کرد: تلاش چند ماهه برای تمدید با موسیالا
 بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که جمال موسیالا یکی از بهترین و درخشان‌ترین استعدادهای چند سال اخیر دنیای فوتبال است و عملکرد درخشانش در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان کمک بسیار زیادی به این دو تیم کرده است.

عملکرد خوب و ویژگی‌ها و استعدادهای این ستاره آلمانی باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و همین موضوع نگرانی جدی مدیران بایرن مونیخ را به دنبال داشته است که به هیچ وجه دوست ندارند او را از دست بدهند.

پیش از این گفته شده بود که باید به دنبال امضای قرارداد جدیدی با این بازیکن است و حالا ایبرل فاش کرد که مدیران این باشگاه چند ماهی است که مذاکرات با نمایندگان او را آغاز کرده‌اند اما هنوز قرارداد جدیدی بین دو طرف به امضا نرسیده است.

ایبرل در این باره اظهار داشت: “ما چند ماهی است که درگیر مذاکره با موسیالا بر سر امضای قرارداد جدید هستیم. می‌نشینیم و در این باره صحبت خواهیم کرد و هیچ عجله‌ای برای انجام کار نداریم و کاملاً آرام هستیم. او باید مانند بازیکنانی مانند کیمیش و مولر به یکی از نمادهای بایرن تبدیل شود. ما می‌خواهیم با او قهرمانی در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا را تجربه کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید