اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

مصدومیت بد موقع: مدت غیبت براهیم معلوم شد

مجله فوتبالی: براهیم دیاز دو تا سه بازی قادر به همراهی رئال مادرید نخواهد بود. رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا در خانه رئال سوسیداد روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با دو گل حریف را از سر راهش بردارد و سه امتیاز مهم این دیدار را از آن خود کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مصدومیت بد موقع: مدت غیبت براهیم معلوم شد

فشردگی دیدارهای پیش روی رئال مادرید و بازگشت دیر هنگام بسیاری از بازیکنان این تیم خصوصاً از اردوی تیم‌های آمریکای جنوبی مانند برزیل باعث شد که کارلو آنچلوتی به استفاده از سیستم چرخشی روی بیاورد و دیاز در این دیدار از ابتدا در ترکیب رئال به میدان رفت.

اما حضور این بازیکن در ترکیب اصلی رئال تنها ۲۴ دقیقه طول کشید و او به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به رودریگو داد، اتفاقی که با توجه به دیدارهای متعددی که رئال در بازه زمانی کوتاهی در هفته‌های پیش رو در پیش دارد می‌تواند خبر بسیار بدی برای کادر فنی و هواداران این تیم باشد.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این بازیکن حداقل دو تا سه بازی آینده رئال را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در مسابقات همراهی کند. هرچند نظر نهایی کادر پزشکی رئال درباره شرایط او امروز اعلام خواهد شد اما به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی این تیم باید حداقل در طی دو هفته آینده قید حضور دیاز در ترکیب تیمش را بزند.

دیدگاهتان را بنویسید