اخباراستقلالجدیدترین هالیگ برتر ایران

مهاجم مورد علاقه نکو آماده تقابل بزرگ!

مجله فوتبالی: گوستاوو بلانکو آمادگی خوبی برای تقابل با الغرافه دارد. گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال بعد از حضور یک نیمه‌ای مقابل استقلال خوزستان با پشت سر گذاشتن تمرینات هفته گذشته استقلال به احتمال زیاد مقابل الغرافه در ترکیب اصلی قرار بگیرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مهاجم مورد علاقه نکو آماده تقابل بزرگ!

این مهاجم باتجربه با سبک فوتبالی خاصی که دارد در بازی سخت مقابل تیم پرستاره الغرافه می‌تواند با حضور موثر خود در اولین بازی آسیایی شکل بازی استقلال را تغییر دهد و سوپرایز بزرگی برای الغرافه باشد!

بلانکو با بازگشت به عقب، حفظ توپ و تک ضرب‌های دقیقی که به توپ می‌زند دیگر بازیکنان استقلال را به خوبی صاحب موقعیت می‌کند و همین مسئله می‌تواند شانس بزرگی برای استقلال ایجاد کند که در خلق موقعیت روی دروازه الغرافه موفق باشند و مثلث هجومی خطرناک این تیم در دیدار روز دوشنبه فرصت‌های بیشتری به دست آورند.

او در کنار تسلطی که روی توپ دارد ضربات سر خوبی هم به سمت دروازه حریف شلیک می‌کند و این توانایی خاص بلانکو می‌تواند یکی از راهکارهای استقلال برای رسیدن به گل باشد

البته با اضافه شدن مهرداد محمدی، خط حمله استقلال تنوع بیشتری خواهد داشت و فاز هجومی آبی‌ها شکل متفاوتی مقابل الغرافه خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید