آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

الجبوری در بعثت: اینجا برمی‌گردم

مجله فوتبالی: بازیکن سابق تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان برای فصل جدید راهی بعثت کرمانشاه شده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

الجبوری در بعثت: اینجا برمی‌گردم
 احمد الجبوری که تا به امروز در تیم‌های متعددی بازی کرده و چندین بار بین لیگ برتر و لیگ یک جابجا شده، برای فصل جدید بعثت کرمانشاه را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرده است.

او در این باره به خبرنگار ما گفت:
«طی مذاکراتی که داشتیم احساس کردم تفکرات کادر فنی بعثت به اهداف من نزدیک است و به نظر رسید این پیشنهاد هم به لحاظ فوتبالی، هم به لحاظ مالی برایم مناسب است. خودم هم دنبال تیمی بودم که در آنجا هم آرامش داشته باشیم و هم بتوانم فوتبالم را ادامه دهم و بعد از صحبتی که با مدیریت و سرمربی بعثت کرمانشاه داشتم این تیم را انتخاب کردم.»

وی شرایط تیم جدیدش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد:
«تیم بعثت شرایط خوبی دارد و علاوه بر فرصتی که در اختیار جوان‌ترها قرار می‌دهد، بازیکنان باتجربه‌ نیز دارد و با تلفیق این جوانی و تجربه امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این تیم را انتخاب کردم چون احساس کردم فرصت خوبی است تا دوباره به اوج برگردم. در حال حاضر با تیم تمرین می‌کنم و اینکه در هفته دوم بازی کنم به نظر سرمربی بستگی دارد.»

الجبوری درباره تجربه کار با مربیان مختلف افزود:
«خدا را شکر در دوران فوتبالم تا به امروز چه در لیگ یک، چه در لیگ برتر با مربیان خوبی کار کرده‌ام. از آقای نکونام که با ایشان به همراه نساجی به لیگ برتر صعود کردیم، در ادامه مهدی پاشازاده و فرهاد کاظمی در بادران، با مهدی تارتار و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، سال بعدش با مهدی رحمتی در شهرخودرو، با عبدالله ویسی و جواد نکونام در فولاد، محمود فکری و رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان. در کل مربیان شانس همکاری با مربیان خوبی را داشته‌ام. با همه این مربیان رابطه خوبی داشتم. برای همه آنها بازی کردم و همیشه تلاشم این بود که جواب اعتمادشان را بدهم.»

او درباره اینکه پست تخصصی خودش مهاجم است یا هافبک نیز توضیح داد:
«من را به عنوان مهاجم معرفی می‌کنند، اما معمولا وینگر چپ و راست بازی می‌کنم. در همه این سال‌ها حدود یک سال و نیم با مهدی تارتار و مهدی رحمتی در پست مهاجم بازی کردم. برای خودم فرقی ندارد و ترجیح سرمربی هر پستی باشد همان جا بازی می‌کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید