اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

ربیعی: در ذوب آهن دریایی از مشکلات داریم!

مجله فوتبالی: مدیران این باشگاه هر زمان خودشان صلاح بدانند در این باره صحبت خواهند کرد. من هم اینجا را خیلی دوست دارم و سرمربی تراکتور شدن لیاقت بزرگی می‌خواهد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ربیعی: در ذوب آهن دریایی از مشکلات داریم!
 محمد ربیعی که به لطف پنجمین برد متوالی خود مقابل تراکتور حالا به چهره‌ای خاص در لیگ برتر تبدیل شده، درباره پیروزی مقابل این تیم در چارچوب هفته چهارم گفت: «بازی خوبی بود و کسانی که این بازی را دیدند واقعا لذت بردند. با توجه به اینکه مقابل تیم بین‌المللی تراکتور به میدان رفتیم، با برنامه بودیم و توانستیم به اهدافمان برسیم. به شاگردانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.»

او درباره رکورد منحصر به فردش مقابل تراکتور افزود: «این هم از شانس خوب من است و اتفاقی است که برای من افتاده. بهتر است بگویم این کار را من نکردم و بازیکنانم انجام دادند. اگر الان از نگاه هواداران مربی برنده هستم به خاطر بازیکنانم است و از آنها تشکر می‌کنم که از من یک مربی برنده ساختند و خودم کاری نکردم.»

ربیعی در پاسخ به این سوال که “آیا پیش از شروع فصل مذاکراتی با باشگاه تراکتور داشته یا خیر”، توضیح داد: «من واقعا به مردم تبریز و تیم تراکتور و هوادارانش ارادت دارم. بله مذاکرات خوبی با تراکتور داشتیم و تا مرحله نهایی هم پیش رفتیم. 48 ساعت توقف کردیم و در همان مقطع ذوب آهن کار را تمام کرد. با تراکتور مذاکرات رسمی داشتیم و مدیران این باشگاه هر زمان خودشان صلاح بدانند در این باره صحبت خواهند کرد. من هم اینجا را خیلی دوست دارم و سرمربی تراکتور شدن لیاقت بزرگی می‌خواهد. امیدوارم اگر روزی قسمت من شد بتوانم به خوبی در خدمت مردم تبریز و هواداران تراکتور باشم.»

او درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی مس رفسنجان افزود: «واقعا اطلاعی ندارم و فکر می‌کنم نهادهای نظارتی و قوه قضاییه در این باره به اندازه کافی صحبت کردند و همانطور که خودشان هم اعلام کردند اطلاع رسانی از طریق همان نهادها انجام خواهد شد.»

سرمربی ذوب آهن در خصوص عدم دریافت مطالبات بازیکنان این تیم اظهار داشت: «دوست نداشتم در این باره صحبت کنم اما گاهی اوقات احساس می‌کنم اگر حرفی را نزدم شرمنده بازیکنان و کادر فنی و اعضای تیم می‌شوم. به هر حال تیمی که سال گذشته پس از 7 سال نتایج خوبی گرفته و توانسته بعد از چهار تیم قدرتمند در رده پنجم جدول قرار گیرد بازیکنان و عواملش این حق را دارند که تمام مطالباتشان را بگیرند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان از سال گذشته علاوه بر بخشی از قرارداد اصلی، آپشن‌ها را هم طلبکارند و علاوه بر این پیش پرداخت امسال هم هنوز وصول نشده است. دریایی از مشکلات داریم که فعلا نمی‌خواهم فریادش بزنم. به مالکان محترم باید بگویم اگر به این بچه‌ها در زمان خودش رسیدگی نشود، تلاطم و مشکلاتی که به وجود بیاید عواقبش برای افراد دیگری خواهد بود.»

وی در همین رابطه افزود: «ذوب آهن باشگاهی اصیل است و تاریخ و قدمت دارد. مدیریت هم تلاش خود را می‌کند ولی برای رسیدن به آن تیم نایب قهرمان آسیا باید خیلی بیشتر از آنها تلاش شود. اگر این اراده نباشد باید تصمیم دیگری گرفته شود.»

دیدگاهتان را بنویسید