اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

پارسا جعفری: صحنه ترابی اصلا پنالتی نبود

پارسا جعفری: صحنه ترابی اصلا پنالتی نبود

مجله فوتبالی: دروازه‌بان تیم ذوب آهن می‌گوید کلین‌شیت مقابل تراکتور یک کار تیمی بوده است. پارسا جعفری که در دیدار برابر تراکتور موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد تا ذوب‌ آهن با سه امتیاز از بازی خارج شود، پس از پایان مسابقه درباره کلین‌شیت خود اظهار داشت: کلین‌شیت من فقط حاصل زحمات من نیست. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پارسا جعفری: صحنه ترابی اصلا پنالتی نبود
از تمام بچه‌ها، از جلو که آقای علیاری درگیر است تا عقب و دفاع‌هایمان و خود من در این اتفاق تاثیرگذار هستیم. این یک نتیجه خوب تیمی بود که توانستیم در تبریز و با حضور هواداران پرشورشان کسب کنیم.

او در خصوص اخراج امیرحسین حسین‌زاده و صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی ترابی عنوان کرد: به نظر من که داور خیلی روی بازی مسلط بودند. ایشان داوری نیستند که بخواهند با این صحنه‌ها فریب بخورند. آن صحنه کاملا مشخص بود و خودشان هم می‌دانستند که اصلا پنالتی نبود. در دو صحنه حسین‌زاده هم سر دفاع‌هایمان تاچ شد‌.

جعفری در خصوص عملکرد خوب ذوب‌ آهن برابر تراکتور در بازی‌های اخیر گفت: ما ذهنیتی از قبل داشتیم و با تمام تمرکزمان وارد بازی شدیم و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. قبل از این هم خوب روی تاکتیک‌هایمان کار کرده بودیم و توانستیم به نحو احسن در زمین عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید