اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

بحران در ایتالیا: ورزشگاهی برای یورو نیست!

مجله فوتبالی: میشل اووا، مدیر یوفا، هشدار داد که ایتالیا برای میزبانی یورو ۲۰۳۲ تنها یک ورزشگاه آماده دارد. برنامه اولیه این بود که این تورنمنت در سال ۲۰۳۲ به تنهایی در ایتالیا برگزار شود، اما به دلیل عدم پیشرفت در ایجاد زیرساخت‌های جدید، ایتالیا مجبور شد میزبانی‌اش را با ترکیه سهیم شود و ۱۰ استادیوم لازم برای برگزاری این مسابقات بین دو کشور تقسیم شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بحران در ایتالیا: ورزشگاهی برای یورو نیست!

البته حتی آمادگی ۵ استادیوم نیز ممکن است برای ایتالیا کار دشواری باشد. اووا، مدیر یوفا، در این مورد هشدار داده و از ایتالیایی‌ها خواسته به این مورد رسیدگی کنند.

او گفت: «ایتالیا مطابق با استانداردهای یورو ۲۰۳۲ به پنج ورزشگاه نیاز دارد. در حال حاضر، تنها یک ورزشگاه آماده است، یعنی ورزشگاه آلیانز تورین. استادیوم المپیکو در رم نیاز به چند تغییر دارد، وضعیت در سن‌سیرو پیچیده‌تر است. یک سال از اختصاص میزبانی گذشته است و پیشرفت زیادی حاصل نشده است. این موضوع فقط درباره پنج ورزشگاه مورد نیاز برای تورنمنت نیست، ایتالیا به سرمایه‌گذاری در باشگاه‌های کوچکتر هم نیاز دارد. به عنوان مثال، در ترکیه در سال‌های اخیر ۱۳ ورزشگاه جدید ساخته شده است.»

اووا ادامه داد: «در انگلیس ومبلی را تخریب کردند، در برزیل ماراکانا را بازسازی کردند، این‌ها معابد فوتبال بودند. می‌دانم که مردم به ورزشگاه‌ها علاقه دارند، اما نباید فکر کنیم که آنها ابدی هستند. سن‌سیرو یک بنای زیبا است، اما دو باشگاه میلانی باید هر کدام خانه مدرن خود را داشته باشند که بتواند درآمد جدیدی به ارمغان بیاورد.»

دیدگاهتان را بنویسید