اخبارپربازدیدترین هاجدیدترین ها

گواردیولا: من و هالند وکیل منچسترسیتی نیستیم!

مجله فوتبالی: منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی برنتفورد به میدان خواهد رفت تا یک بازی جذاب و تماشایی را برابر حریفی که شاید به شکلی غیرمنتظره در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است برگزار کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

گواردیولا: من و هالند وکیل منچسترسیتی نیستیم!

پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌گو کرد.

دادگاه ۱۱۵ مورد نقض قوانین توسط سیتی: این دادگاه خیلی زود آغاز خواهد شد و امیدواریم که خیلی زود هم تمام شود. هیئت مستقل در این باره تصمیم خواهد گرفت و ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم که نتیجه اعلام شود. من وکیل نیستم. وکلای بسیاری در این کشور و اسپانیا هستند. اما من منتظر هستم. همه ما منتظر هستیم تا ببینیم چه خواهد شد.

خوشحالم که رسیدگی به این پرونده قرار است روز دوشنبه آغاز شود. می‌دانم که شایعاتی وجود خواهد داشت و متخصصان جدیدی درباره حکم نهایی داریم. باید ببینیم چه خواهد شد. می‌دانم که افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر اعلام نتیجه دادگاه هستند و چه انتظاری دارند. این چیزی است که مدت‌ها درباره‌اش خوانده‌ام. همه بی‌گناه هستند، مگر این که ثابت شود جرمی مرتکب شده‌اند.

صحبت با بازیکنان درباره این پرونده: نه. گفتم که ما وکیل نیستیم. ارلینگ هالند وکیل نیست، نه. ما درباره این موضوع حرف نمی‌زنیم. هیئت مستقل درباره این که چه اتفاقی رخ خواهد داد تصمیم می‌گیرد و ما هم حکم را می‌پذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید