آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

رسمی: مهاجم چلسی تا ۲۰۳۳ تمدید کرد!

مجله فوتبالی: نیکلاس جکسون، مهاجم سنگالی چلسی قراردادش را تا سال ۲۰۳۳ با این تیم تمدید کرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

رسمی: مهاجم چلسی تا ۲۰۳۳ تمدید کرد!
 چلسی در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی، در اقدامی جالب توجه قرارداد نیکلاس جکسون مهاجم جوان خود را به مدت ۹ فصل و تا سال ۲۰۳۳ تمدید کرد.

جکسون ۲۳ ساله فوتبال حرفه‌ای را با تیم کاسا سنگال در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد و سپس‌ راهی ویارئال شد. پس از گذراندن یک فصل قرضی در میرانداس، از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ با پیراهن ویارئال در ۳۵ بازی به میدان رفت و ۱۲ گل زد و در تابستان ۲۰۲۳ راهی چلسی شد. جکسون از فصل گذشته تاکنون در ۳۸ بازی برای آبی‌های لندن به میدان رفت و موفق به زدن ۱۶ گل نیز شده است.

انزو مارسکا سرمربی چلسی چندی پیش در کنفرانس بعد از بازی مقابل کریستال پالاس در خصوص احتمال تمدید قرارداد او گفته بود: “امیدوارم هرچه زودتر قرارداد او تمدید شود. بازیکن بسیار خوبی است و چه در زمانی که مالک توپ هستیم و چه زمانی که توپ دست حریف است، جکسون تاثیر زیادی روی بازی دارد‌. تمدید قرارداد طولانی مدت او به سود چلسی و هواداران خواهد بود.”

گفتنی است جکسون تا اینجای فصل در هر سه بازی چلسی به صورت فیکس به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده است. بازیکنی که مورد انتقاد شدید جان اوبی میکل ستاره سال‌های دور چلسی نیز قرار گرفته بود اما بعد از گلزنی مقابل ولورهمپون، با انتشار استوری و تگ کردن میکل، از او خواسته بود تا دهانش را ببندد.!”

دیدگاهتان را بنویسید