اخبارجدیدترین ها

بحران خط میانی آرسنال: آرتتا پابه‌توپ می‌شود!

مجله فوتبالی: آرسنال سه بازی سنگین متوالی در لیگ و اروپا در پیش دارد که علی الحساب در بازی یکشنبه مقابل تاتنهام هیچکدام از سه نفر اصلی خط هافبکش را در اختیار ندارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بحران خط میانی آرسنال: آرتتا پابه‌توپ می‌شود!
آرتتا، هافبک شماره ۸ سابق آرسنالی‌ها تقریبا پنج سال است که شروع به ساختن دوباره‌ی یک آرسنال مدعی کرده است. او در این مسیر مدیریت را پشتوانه‌ی خودش می‌دید که اتفاقا به تازگی قراردادش را تمدید کردند. آرسنال طی این سال‌ها به صورت گسترده بازیکن جذب کرد؛ اما هنوز نتوانسته که به جز یازده بازیکن اصلی، اسکوادی رقابتی برای بازی‌ها دست و پا کند.

اخراج هفته قبل رایس و مصدومیت عجیب مرینو کم بود که ناگهان مارتین اودگارد با مصدومیت از فیفادی برگشت و هواداران توپچی‌های لندن را به شدت نگران کرد. آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر لیگ انگلیس باید تحت عنوان دربی شمال لندن به مصاف تاتنهام، یکی از رقبای سنتی‌اش برود و نبود سه هافبک اصلی‌اش در این مسابقه قطعا شرایط خاصی را ایجاد خواهد کرد. آرسنال پس از این بازی نیز دو بازی سخت برابر آتالانتا و سیتی را در تقویم خودش می بیند.

با نبودن این سه بازیکن، تنها پارتی و جورجینیو، دو هافبک باقی مانده‌ی لیست آرسنال‌اند، این دو بازیکن نیز تقریبا هم پست هستند؛ اما قابلیت بازی کردن کنار هم را دارند. هاورتز، تروسار، تیمبر و زینچنکو دیگر گزینه‌هایی هستند که از پست‌های دیگر می‌توانند به کمک خط میانی بیایند و دست آرتتا را بگیرند؛ البته ممکن است این سرمربی اسپانیایی سورپرایزی هم برای حریفانش داشته باشد. باید ببینیم که آرتتا چگونه با این معضل کنار می‌آید و می‌تواند از اولین پیچ ترسناک فصل به سلامت عبور کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید