اخبارجدیدترین ها

کوکه: پابه‌پای رئال و بارسا برای قهرمانی می‌جنگیم!

مجله فوتبالی: کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید به هواداران این تیم ایمان داد که برای قهرمانی در این فصل همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کوکه: پابه‌پای رئال و بارسا برای قهرمانی می‌جنگیم!
اتلتیکو مادرید فصل نسبتا خوبی را تا اینجای رقابت‌ها پشت سر گذاشته و در حال حاضر با هشت امتیاز در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد.

کوکه کاپیتان این تیم که تا اینجای فصل در تمام بازی‌ها جزو نفرات ثابت دیگو سیمئونه بوده، در خصوص شرایط این روزهای تیمش پیش از هفته پنجم بازی‌ها گفت: “شرایط خوبی داریم و کاملا آماده مصاف با والنسیا در هفته پنجم هستیم. هشت امتیاز داریم و این می‌توانست بیشتر هم باشد چرا که در دو بازی که چهار امتیاز از دست دادیم، کمی هم بد شانس بودیم.”

کوکه در خصوص بازیکنان جدیدی که به اتلتیکو اضافه شدند گفت: “در بین بازیکنان جدیدمان، جا دارد به شکل ویژه از رابین لونورمان تمجید کنم. فوق‌العاده مدافع باکیفیتی است و با حضورش نظم بسیار خوبی به خط دفاعی تیم داده است

در مجموع عملکرد خوبی در فصل نقل‌ و انتقالات داشتیم و با نقرات خوبی روانه مسابقات شدیم. بازیکنان جوانی که اضافه شده‌اند نیاز به زمان بیشتری دارند.”

کوکه همچنین در خصوص هم‌تیمی باتجربه خود یعنی آنتوان گریزمان اضافه کرد: “وجودش در تیم نعمت است و همچنان با کیفیت بسیار بالایی در تیم حضور دارد. او نیازی به اثبات خود ندارد و بارها ثابت کرده که چه بازیکن طراز اولی است.”

کوکه در خصوص شانس اتلتیکو برای قهرمانی در پایان فصل گفت: “باید تلاش کنیم. قدم‌به‌قدم جلو برویم و در آن صورت اگر لیاقتش را داشته باشیم قطعا به این مهم خواهیم رسید. می‌دانیم که رقابت با بارسلونا و رئال مادرید بسیار سخت است، ما هرگز‌ تیمی دست‌وپا‌ بسته نبوده و نخواهیم بود و هواداران مطمئن باشند پابه‌پای رئال و بارسا برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید