اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

بگومگوی آرژانتین و فیفا به علت دخالت رئیس جمهور!

مجله فوتبالی: گفته می‌شود فدراسیون فوتبال آرژانتین به علت دخالت‌های افراد غیر ورزشی همچون رئیس جمهور این کشور در تصمیات ورزشی، تهدید به اعمال جریمه سنگین شده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بگومگوی آرژانتین و فیفا به علت دخالت رئیس جمهور!
 نشستن خاویر میلی‌ بر صندلی ریاست‌جمهوری آرژانتین نبض فوتبال این کشور را دستخوش تغییرات مهمی کرده است. هدف این سیاستمدار مبنی بر اینکه باشگاه‌ها بتوانند به شرکت‌های سهامی ورزشی تبدیل شوند، با اساس‌نامه‌های فدراسیون فوتبال آرژانتین در تضاد است.

رئیس جمهور جدید آرژانتین که قصد دارد اساس‌نامه فدراسیون را تغییر دهد، ممکن است فدراسیون فوتبال آرژانتین و به تبع آن تیم ملی این کشور را در معرض تنبیه شدید از سوی فیفا قرار دهد؛ چرا که فدراسیون جهانی این‌گونه اقدامات را ممنوع می‌داند. در ژانویه ای که گذشت، کنفدراسیون ورزش‌های آرژانتین (CAD) نسبت به احتمال جریمه تیم ملی آرژانتین به دلیل دخالت‌های میلی هشدار داده بود.

فدراسیون فوتبال آرژانتین در این راستا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هرگز قصد اجرایی کردن این تغییرات را نداشته و درحال حاضر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

با توجه به شرایط به نظر می‌رسد فدراسیون آرژانتین بالاجبار در واکنش به تهدیدات فیفا عقب‌نشینی کرده و لاقل در ظاهر دیگر خبری از دخالت‌های خاویر میلی در تصمیمات فوتبالی این کشور نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید