آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

تصمیم اسطوره اسپانیایی: ادامه فوتبال ایکر در آرژانتین

مجله فوتبالی: هافبک سابق اتلتیک بیلبائو تصمیم گرفت به تیم سن لورنزو آرژانتین ملحق شود. با اعلام رسمی باشگاه سن لورنوز آرژانتین، ایکر مونیان هافبک سابق و وفادار به تیم اتلتیک بیلبائو در طی 17 سال گذشته حالا با قراردادی یک ساله به این تیم در لیگ آرژانتین پیوست تا در سن 31 سالگی و خارج از قاره اروپا یک ماجراجویی جدید را آغاز کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تصمیم اسطوره اسپانیایی: ادامه فوتبال ایکر در آرژانتین

ایکر مونیان که از سال 2007 با ورود به تیم جوانان اتلتیک بیلبائو برای نماینده ایالت باسک بازی‌های زیادی انجام داده بود و تبدیل به چهره اصلی این تیم شده بود، با به پایان رسیدن قراردادش و عدم تمایل ارنستو والورده و کادرفنی این تیم برای ادامه دادن با او، تصمیم گرفت به تیمی برود که شانس تقابل با تیم محبوب و کودکی‌اش را نداشته باشد.

البته در طی این مدت هواداران اتلتیک بیلبائو برای حضور او بسیار ناراحت بودند اما به هر ترتیب این بازیکن تصمیمش را گرفته بود و از جمع باسکی‌ها جدا شد. او ابتدا بنا بر علاقه خودش به رنگ قرمز و سفید تصمیم داشت به ریورپلاته برود و مدیر برنامه‌های او نیز با این تیم برای انتقال صحبت کرد اما برکناری مارتین دمیکلیس از سمت سرمربیگری این باشگاه باعث شد تا شرایط برای اضافه شدن ایکر مونیان به این تیم تغییر کند.

مونیان در طی این مدت با بیلبائو 2 بار قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد و همچنین قهرمان کوپا دل ری شد. او به عنوان یک چهره افسانه‌ای در تاریخ بیلبائو جایگاه ویژه‌ای دارد اما به هر ترتیب او از این به بعد باید در بوینس آیرس پایتخت کشور آرژانتین فوتبالش را تحت هدایت لیاندرو رومانیولی ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید