اخبارجدیدترین ها

از بایرن به پی‌اس‌جی می‌روم نه بارسلونا

طبق ادعای اسپورت، کینگزلی کومان به پشنهاد بارسا پاسخ رد داده و گفته است اولویت او در صورت جدایی از بایرن بازگشت به پی‌اس‌جی است. این بازیکن فرانسوی دوست دارد به پاریس بازگردد، اما در حال حاضر هیچ پیشرفتی در روند انتقال او وجود ندارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

این در حالی است که او بعد از ناکامی بارسا در جذب نیکو ویلیامز، یکی از گزینه‌های باشگاه کاتالان محسوب می‌شود. اولویت مطلق بارسا در طول تابستان نیکو ویلیامز بود، اما واضح است که او ماندن در اتلتیک را انتخاب کرده و اکنون به جای او بارسا روی کومان و لوئیز دیاز تمرکز کرده است، اگرچه توافق با هر دو بسیار پیچیده است.

تا پایان انتقالات، کومان بایرن را ترک خواهد کرد و گزینه انتقال قرضی بارسا به او پیشنهاد شد ولی به نتیجه نرسیده است. امروز اسکای آلمان نیز گزارش داد، وینگر فرانسوی بازگشت به پی‌اس‌جی را بر هر پیشنهاد دیگری ترجیح می‌دهد، اگرچه اصلا مشخص نیست که پاریسی‌ها در نهایت به سراغ او بروند یا خیر. کومان حدود ده روز پیش از بایرن پیامی دریافت کرد که او قابل فروش است و در نتیجه ایجنت او دست به کار شد تا یک تیم خوب پیدا کند.

کومان که پرورش‌یافته پی‌اس‌جی است، دوست دارد به این باشگاه برگردد اما مشکل کومان در انتقال به هر تیم دیگر، دستمزد بالای او است. دریافتی 17 میلیون یورو ناخالص در سال موردی است که باعث شده باشگاه‌ها در مذاکره با او عقب‌نشینی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید