جدیدترین ها

تغییر برنامه، دردسر بزرگ غول‌های لیگ برتر

مجله فوتبالی: لیگ برتر انگلیس با اعلام تغییراتی در برنامه بازی‌های ماه اکتبر، شوک بزرگی به تیم‌ها و طرفداران فوتبال وارد کرد. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی تغییر برنامه، دردسر بزرگ غول‌های لیگ برتر

این تغییرات که عمدتاً به دلیل درخواست پخش‌کنندگان تلویزیونی و حضور تیم‌ها در رقابت‌های اروپایی صورت گرفته است، بر برنامه بازی‌های تیم‌های مطرحی مانند آرسنال، منچستر یونایتد، لیورپول و چلسی تاثیر گذاشته است.

فصل جدید لیگ برتر با دیدار منچستر یونایتد و فولام در اولدترافورد آغاز خواهد شد و منچسترسیتی نیز در اولین بازی خود به مصاف چلسی خواهد رفت.

اما تغییرات اصلی در ماه اکتبر رخ خواهد داد. بازی لیورپول و کریستال پالاس از ساعت ۱۵ به ۱۲:۳۰ تغییر کرده است، ساعتی که یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، از آن بیزار بود. همچنین، این بازی ممکن است در صورت قرعه‌کشی لیورپول در لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه همان هفته، به ساعت ۲۰ تغییر کند.

بازی استون ویلا و منچستر یونایتد نیز به دلیل پخش تلویزیونی از تاریخ ۵ اکتبر به ۶ اکتبر موکول شده است. تاتنهام نیز با تغییراتی در برنامه بازی‌های خود روبه‌رو شده است. بازی آن‌ها مقابل برایتون به ۶ اکتبر و بازی مقابل وستهام به ساعت ۱۲:۳۰ تغییر کرده است.

دیدار حساس لیورپول و چلسی در تاریخ ۱۹ اکتبر برگزار خواهد شد، اما این بازی ممکن است به دلیل حضور احتمالی لیورپول در لیگ قهرمانان به تاریخ ۲۰ اکتبر موکول شود. همچنین، بازی چلسی و نیوکاسل به ۲۷ اکتبر و ساعت ۱۴ تغییر کرده است.

بازی آرسنال و لیورپول نیز دست‌خوش تغییر شده است و از تاریخ ۲۶ اکتبر به ۲۷ اکتبر و ساعت ۱۶:۳۰ موکول شده است.

انتظار می‌رود لیگ برتر تغییرات بیشتری در برنامه بازی‌ها در طول فصل ایجاد کند تا با حضور تیم‌ها در رقابت‌های اروپایی سازگار شود.

این تغییرات قطعاً برنامه‌ریزی هواداران فوتبال را با مشکل مواجه خواهد کرد و ممکن است به تغییر در سفرهای هواداران منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید