اخبارجدیدترین ها

امیدواری کاپیتان: سیتی به آرسنال باخت اما قهرمان شد

امیدواری کاپیتان: سیتی به آرسنال باخت اما قهرمان شد

مجله فوتبالی: لیورپول روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه امارات روبروی آرسنال به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا امتیازات را تقسیم کرده باشند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

امیدواری کاپیتان: سیتی به آرسنال باخت اما قهرمان شد

کسب این نتیجه مساوی و ناکامی در به دست آوردن سه امتیاز این بازی باعث شد که لیورپول صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را از دست بدهد و با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم و پس از منچسترسیتی که حالا صدرنشین است قرار بگیرد.

این اتفاق باعث ناراحتی و نگرانی هواداران لیورپول شد که دوست داشتند با شکست دادن آرسنال بتوانند همچنان در صدر جدول بمانند و نگران این هستند که دیگر نتوانند این جایگاه را از سیتی پس بگیرند اما به نظر می‌رسد که کاپیتان لیورپول چنین نگرانی و نظری ندارد.

فن دایک در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: “من به‌ خاطر دارم که سیتی در این ورزشگاه شکست خورد اما باز هم توانست قهرمان لیگ شود. پیش از بازی اخبار زیادی خوانده بودم که می‌گفتند اگر آرسنال در این بازی ببازد دیگر از کورس قهرمانی کنار گذاشته خواهد شد. باید متوجه این موضوع باشیم که ما در کاری هستیم که یک هفته می‌توانیم در صدر و در بین بهترین‌ها باشیم و هفته بعد اینطور نیست. فقط باید از مسیر لذت برد.

دیدگاهتان را بنویسید