دسته‌بندی نشده

هدف چلسی حضور در لیگ قهرمانان است!

مجله فوتبالی:  چلسی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانسته است از بحرانی که چند فصل درگیر آن بود به خوبی عبور کند و تحت هدایت انزو مارسکا که تابستان امسال هدایت این تیم را بر عهده گرفت بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک می‌شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

هدف چلسی حضور در لیگ قهرمانان است!

آبی‌های لندن این هفته در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی نیوکسل به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خودشان کنند تا جایگاه‌شان را در جدول رده‌بندی این مسابقات بهبود ببخشند.

کوکوریا که اصلی تیمش حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۸ به میدان رفت در گفت‌وگو با دیلی میل اظهار داشت: “من واقعا از این که در چلسی حضور دارم خوشحالم. خانواده من اینجا در لندن بسیار خوشحال هستند. ما در باشگاهی درجه یک با هواداران عالی بازی می‌کنیم.

امیدوارم که بتوانم برای مدت طولانی در این تیم بازی کنم. هدف ما در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر این است که در جمع چهار تیم صدر جدول حضور داشته باشیم و بتوانیم سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید