اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

حرکت عجیب ستاره‌های رئال: این تیم رهبر ندارد!

مجله فوتبالی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور تماشاگرانش روبروی بارسلونا به میدان رفت و با نتیجه پر گل ۰-۴ برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخی را پشت سر گذاشته باشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

حرکت عجیب ستاره‌های رئال: این تیم رهبر ندارد!

شاگردان کارلو آنچلوتی در نیمه اول این بازی فرصت‌های بسیاری برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما بارها و بارها در دام آفسایدگیری گرفتار شدند و از باقی فرصت‌ها هم به خوبی استفاده نکردند و شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و این بارسا بود که مالک توپ و میدان شد و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند.

هواداران رئال از اتفاقی که در ورزشگاه خانگی‌شان رخ داد و به نوعی باعث تحقیر این تیم شد بسیار ناراحت و عصبانی بودند اما اتفاق عجیبی که پس از پایان بازی رخ داد باعث تعجب آنها و اهالی رسانه شد.

هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید پس از این باخت سنگین حاضر نشد که با خبرنگاران و رسانه‌ها صحبت کند و توضیحی درباره اتفاقی که در زمین رخ داد ارائه کند. این رفتار عصبانیت و ناراحتی بسیاری از خبرنگاران را به دنبال داشت.

ادو آگیره، خبرنگار معروف اسپانیایی، در این باره اظهار داشت: “این حقیقت دارد. هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید امشب با رسانه‌ها صحبت نخواهند کرد. رهبری این تیم در درون و بیرون زمین کجاست؟!”

دیدگاهتان را بنویسید