اخبارجدیدترین هاکاراته

حضور گنج‌زاده پیشنهاد خودم بود

مجله فوتبالی: سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با وجود حضور تیم‌های قدرتمند در گروه ما در مرحله مقدماتی، کاراته ایران همیشه به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شده و فرقی نمی‌کند با چه حریفی مبارزه کنیم. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

حضور گنج‌زاده پیشنهاد خودم بود

 سید‌شهرام هروی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی و مقدونیه هم گروه هستیم، همه تیم‌ها قابل احترام هستند و برای کسب موفقیت به این رقابت‌ها می آیند، ولی خب ما تیم ایران با عقبه‌ای درخشان هستیم و به عنوان یک مدعی جدی وارد این پیکارها می‌شویم.

وی افزود: البته شرایط ایتالیا و کرواسی به لحاظ فنی متفاوت است، بخصوص ایتالیا که با قهرمانی در اروپا نشان داد که برای مسابقات جهانی اسپانیا برنامه دارد. اعضای کادر فنی در حال آنالیز سه تیم دیگر هستند. نقشه راه ما برای صعود به فینال ترسیم شده است و برای هر دیدار و هر حریف برنامه خاصی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: معتقدم تیمی که با هدف قهرمانی وارد یک دوره مسابقه می‌شود، نباید به حریف، نام و عناوین آن توجه‌ای داشته باشد، ما باید در مسیر سخت قهرمانی هر حریفی را شکست دهیم. با این توضیح باید عنوان کنم که بدون برنامه وارد هیچ دیداری نخواهیم شد و استراتژی خاصی را برای رسیدن به موفقیت طراحی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید