اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

عطش تمام نشدنی مسی: برای جام می‌جنگم!

مجله فوتبالی: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، می‌گوید برای کسب جام قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا تا لحظه آخر می‌جنگد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

عطش تمام نشدنی مسی: برای جام می‌جنگم!

 مسی در این فصل دیدارهای بسیاری را در لیگ فوتبال آمریکا و در ترکیب اینترمیامی به دلیل مصدومیت از دست داد اما با این حال توانست در ۱۹ بازی که برای این تیم به میدان رفت ۲۰ گل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل هم ارسال کند که آمار درخشانی برای او به حساب می‌آمد.

عملکرد درخشان او باعث شده است که یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل باشد و بسیاری منتظر هستند که او بتواند این جایزه را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند. این در حالی است که اینترمیامی موفق شده است راهی مرحله پلی آف شود و حالا باید برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.

مسی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور این تیم در این مرحله اظهار داشت: «ما تمام تلاش خودمان را امسال برای رسیدن به هدفی که داریم به کار خواهیم گرفت. فکر می‌کنم که ما آماده هستیم و هیجان بسیاری برای این لحظه داریم که بتوانیم از مرحله پلی آف هم بالا برویم و منتظر این مسابقات هستیم. ما تا لحظه آخر برای رسیدن به جام خواهیم جنگید.»

اینترمیامی روز جمعه به وقت محلی باید در اولین دیدارش در این مسابقات روبروی آتلانتا به میدان برود و این در حالی است که در دو بازی این فصل برابر این تیم موفق به کسب پیروزی برابر آنها نشده و یک شکست و یک مساوی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید