اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

تارتار: باید به بالای جدول برسیم

مجله فوتبالی: سرمربی گل‌گهر ابراز امیدواری کرد بتوانند در مسابقه فردا مقابل ذوب‌آهن به برتری برسند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تارتار: باید به بالای جدول برسیم

 مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار گل‌گهر مقابل ذوب‌آهن در هفته نُهم لیگ برتر در اصفهان عنوان کرد: باید از باشگاه ذوب‌آهن به دلیل در اختیار گذاشتن زمین تمرین تشکر کنم. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ذوب‌آهن از تیم‌هایی است که در بخش انتقال از دفاع به حمله فوق‌العاده کار کرده ولی نقاط ضعفی هم دارد که در طول هفته خیلی خوب روی آن کار کردیم. زمان مناسبی برای این مسابقه به دلیل وقفه ایجاد شده در لیگ داشتیم.

او ادامه داد: خوشبختانه مصدومان ما هم رسیده‌اند و شرایط خیلی خوبی برای بازی فردا داریم. امیدوارم زمین مسابقه، خوب و مساعد باشد تا هر دو تیم بتوانند تاکتیک‌های مدنظرشان را به خوبی اجرا کنند.

سرمربی گل‌گهر اظهار کرد: ذوب آهن در چند سال اخیر ثبات خوبی از نظر کادرفنی داشته و مربیان مجربی دارند. بازیکنان با کیفیتی در این تیم هستند و مدیرعامل شناخته شده‌ای در این باشگاه است. ما فقط برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. به دلیل تساوی در چند هفته اخیر شرایطمان در جدول مساعد نیست و البته بازی‌های عقب افتاده نیز داریم و باید خودمان را به بالای جدول برسانیم.

تارتار یادآور شد: خودم دو سال در ذوب بودم و الان هم آقای ربیعی دو سال است در این باشگاه حضور دارد. به همین دلیل گفتم که کادر فنی ذوب آهن ثبات داشته و به بازیکنان خود اشراف دارند. از نظر تاکتیکی با توجه به مسابقاتی که داشتند، خیلی خوب آنها را آنالیز کردیم ولی نقاط ضعفی هم دارند که قطعا برنامه‌ریزی داشتیم. فراز و نشیب در مسابقات‌شان داشتند ولی کادر فنی آنها ثبات داشته است.

او درباره شکل بازی دو تیم که سعی در ضدحملات برای گلزنی دارند، ابراز کرد: برخلاف نظر شما (خبرنگار) اعتقاد دارم که هر دو تیم سبک بازی متفاوتی دارند. سبک امسال گل گهر به هیچ وجه فوتبال ضدحمله نیست. ما سعی می‌کنیم با مالکیت توپ ایجاد موقعیت داشته باشیم. البته با توجه به شرایط تیم مقابل تاکتیک‌های متفاوتی را در نظر می‌گیریم. ممکن است مسابقه فردا به همین شکل هم باشد ولی برای هر بازی برنامه متفاوتی داریم. امیدوارم این نوع سبک به گونه‌ای فردا رقم بخورد که برنده مسابقه فردا ما باشیم.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم و تماشاگران از بازی لذت ببرند. هواداران ذوب آهن دلسوزان فوتبال هستند و همیشه نگرانی تیم‌شان را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید