اخباراستقلالپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

حسینی: هواداران استقلال چنددستگی را کنار بگذارند

مجله فوتبالی: سید حسین حسینی از هواداران استقلال خواست چنددستگی را کنار بگذارند و با اتحادشان به موفقیت استقلال کمک کنند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

حسینی: هواداران استقلال چنددستگی را کنار بگذارند

 سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، در بازی مقابل ستاره‌های النصر نمایش بسیار خوبی داشت، اما نتوانست مانع شکست تیمش در دقایق پایانی بشود. او بعد از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران با خبرنگاران صحبت کرد.

حسینی در پاسخ به اینکه استقلال در این بازی خیلی خوب بازی کرد اما شکست خورد، گفت: متاسفانه‌ نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم. قبل از بازی همه ما یکدل شدیم که نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم و به نظرم خیلی هم خوب بازی کردیم اما حیف شد که دقایق آخر گل خوردیم.

او در مورد اینکه نمایش خوبی مقابل النصر داشت، گفت: من وظیفه‌ام را انجام دادم و مثل بقیه بچه‌ها تلاش کردم برای تیم مثمر ثمر باشم.

سیدحسین در پاسخ به اینکه ادامه روند باشگاه را چطور می‌بیند گفت: حواشی زیادی از اول فصل داشتیم که در روح و روان و عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود. اتفاقاتی که افتاد و نتایجی که نگرفتیم، فشاری که روی کادرفنی و مدیریت بود را بیشتر کرد‌. مطمئنم با آمدن سرمربی جدید قول می‌دهیم استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم و این ناامیدی را از تماشاگران‌مان دور کنیم‌. در این چند هفته نتوانستیم در حد نام استقلال بازی کنیم و واقعا شرایط خوبی نداشتیم. در چند سال گذشته استقلال اینطور بوده که فضای مجازی و هواداری‌اش چند دسته بوده است‌. از هواداران خواهش می‌کنم این چنددستگی را کنار بگذارند و فقط به موفقیت استقلال فکر کنند چون موفقیت تیم و استقلال، موفقیت همه استقلالی‌هاست. باید سعی و تلاش کنیم و هواداران دوباره کنارمان باشند تا روزهای خوبی را رقم بزنیم.

کاپیتان استقلال در پایان راجع‌به میزبانی در دبی گفت: اگر بازی در ایران باشد بحث این است که چمن خوب نیست، ولی از آن ور چون تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارند شاید به نفع ما شود که نتوانند بازی کنند. دنبال بهانه نیستیم، ولی بازی در دبی شرایط آب و هوایی سختی داشت و ورزشگاه سیستم خنک کننده را نداشت و واقعا هوا شرجی بود. حیف شد و امیدواریم بازی‌های آینده پیروز بشویم و به مراحله بعد صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید