اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

فاش شد: چرا کیه‌زا برای لیورپول بازی نمی‌کند

مجله فوتبالی: برای بسیاری جای سؤال است که چرا آرنه اشلوت از فدریکو کیه‌زا که همین تابستان جذب شد، استفاده نمی‌کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

فاش شد: چرا کیه‌زا برای لیورپول بازی نمی‌کند

 فدریکو کیه‌زا هنوز برای لیورپول در دسترس نیست و آرنه اشلوت توضیح می‌دهد که این ستاره ایتالیایی پس از اینکه فصل آماده‌سازی را به طور کامل در یوونتوس از دست داد، به زمان نیاز دارد تا گام لازم را به رسیدن به ریتم و شدت تمرینات بقیه تیم بردارد.

کیه‌زا در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس به لیورپول پیوست، اما تنها سه بار در این فصل برای لیورپول به میدان رفته است. این وینگر ایتالیایی در برنامه‌های تیاگو موتا در تورین نبود و بنابراین تابستان گذشته با تیم اول یوونتوس تمرین نکرد. کیه‌زا همچنان برای لیورپول در دسترس نیست، که امشب به مصاف لایپزیش در هفته سوم لیگ قهرمانان می‌رود.

سرمربی قرمزها روز سه‌شنبه توضیح داد که چرا کیه‌زا هنوز از میادین دور است. اشلوت گفت: «توضیح عدم استفاده از فدریکو کمی ساده‌تر هرچند که سخت‌تر است. او فصل آماده‌سازی کاملی را از دست داد، این را بارها گفته‌ام، و ورود به لیگ برتر که ممکن است سختی و فشار آن حتی بیشتر از لیگ ایتالیا باشد نیز کار را دشوار کرد. ما به تازگی با دو تیم ایتالیایی میلان و بولونیا در لیگ قهرمانان روبرو شدیم، بنابراین می‌توانم این را اکنون بگویم.»

او ادامه داد: «این موضوع باعث می‌شود که برای او دشوار باشد که گام لازم را به سمت سطح تمرینات بقیه تیم بردارد. این بیشتر به این مربوط می‌شود که او یک فصل آماده‌سازی کامل را از دست داده و این برای هر بازیکنی بسیار دشوار است که خود را سریع با بقیه تیم سازگار کند. بنابراین سخت است بگوییم، اما برای او یک ناامیدی بزرگ است. من برای او متاسفم. ما با فدریکو یک قرارداد بلندمدت امضا کرده‌ایم و بنابراین به او اعتماد داریم. اما در حال حاضر، او شرایط ورود به ترکیب را ندارد.»

کیه‌زا در سه بازی لیورپول در این فصل یک پاس گل داده است. او از تابستان گذشته و بعد از یورو برای ایتالیا بازی نکرده و لوچانو اسپالتی او را از ترکیب آتزوری برای چهار بازی اخیر لیگ ملت‌ها نیز به دلیل مسائل مربوط به آمادگی بدنی کنار گذاشته است.

این بازیکن ۲۶ ساله در ۲۳۵ بازی سری آ برای فیورنتینا و یوونتوس ۴۷ گل زده و ۴۳ پاس گل داده است.

دیدگاهتان را بنویسید