اخبارجدیدترین هامنهای فوتبال

ترکیبی که جدول لیگ برتر فوتسال را زیرورو کرد!

مجله فوتبالی: هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، پر از گل، درام، کامبک‌های پیاپی و سرگرم‌کننده سپری شد و این چهره‌ها بیشترین نقش و تاثیر را در نتایج پایانی ایفا کردند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

ترکیبی که جدول لیگ برتر فوتسال را زیرورو کرد!

 مطمئناً یک “بهترین ترکیب” هرگز نمی‌تواند در میان انبوه نظرات به توافق برسد، اما در منتخب این هفته چهره‌هایی جای گرفته‌اند که در بازی‌های گذشته تعیین کننده‌ و پررنگ ظاهر شدند. وحیدرضا محسنی جوان‌ترین مربی لیگ برتر در بازی بزرگ برابر کراپ الوند به پیروزی مهمی دست یافت، علی‌رضا صمیمی درون دروازه مس سونگون بیشترین واکنش را نشان داد و توپ‌های پرتکراری مهار کرد. سعید احمد عباسی با هتریک خود رکورد 100 پیروزی خانگی گیتی‌پسندی‌ها را تداوم بخشید. محسن محمدزاده با سه گل، شگفتانه هفته هشتم با پیراهن فرش آرا بود.

سالار آقاپور ضمن به ثمر رساندن تماشایی‌ترین گل هفته از روی ضربه ایستگاهی، تاثیرگذارترین مهره گهر زمین در حساس‌ترین پیروزی فصل در مهم‌ترین مقطع لیگ بود و همچنین مسعود عباسی با بریس مقابل پالایش نفت اصفهان، تیمش را از قعر جدول و همچنین مربی هم‌محله‌ای خود را از بحران رهایی ساخت.

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، پر از گل، درام، کامبک‌های پیاپی و سرگرم‌کننده سپری شد و این چهره‌ها بیشترین نقش و تاثیر را در نتایج پایانی ایفا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید