اخباراستقلالپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

استقلال چهارمین قربانی قاره‌ای لاپورت

مجله فوتبالی: آیمریک لاپورت برای چهارمین بار توانست در مسابقات قاره‌ای برای تیم‌هایش گلزنی کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

استقلال چهارمین قربانی قاره‌ای لاپورت

 آمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی تیم فوتبال النصر، چهارمین گل شخصی خود را در رقابت‌های قاره‌ای به ثمر رساند و سه‌شنبه شب با این گل تیمش را به پیروزی 1-0 مقابل استقلال تهران در سومین دیدار از «گروه غرب» لیگ نخبگان آسیا رساند.

این مدافع پس از پایان محرومیت سه‌جلسه‌ای خود به مسابقات آسیایی بازگشت و در دیدار برابر استقلال از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و گل پیروزی را به ثمر رساند.

در فصل گذشته، او هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، اما هیچ‌گونه مشارکتی در امر گلزنی نداشت، نه گل زد و نه پاس گل داد؛ با این حال، در نخستین حضور خود در رقابت‌های «نخبگان» موفق به گلزنی شد.

لاپورت زمانی که بازیکن اتلتیک بیلبائو اسپانیا بود، در 25 بازی در لیگ اروپا حضور یافت و یک گل را وارد دروازه دینامو بخارست رومانی کرد. او با منچسترسیتی انگلیس 38 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و دو گل به ثبت رساند.

استقلال تهران چهارمین تیمی است که لاپورت در رقابت‌های قاره‌ای دروازه آن را باز کرده است، پس از دینامو بخارست رومانی، شاختار دونتسک اوکراین و المپیک لیون فرانسه.

لاپورت تعداد گل‌های خود برای النصر، که تابستان گذشته به این تیم پیوسته است، به شش گل رسانده که پنج گل آن در لیگ روشن سعودی به ثمر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید