اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

هشدار رئیس: بدهی سنگین فلیک به بارسا

مجله فوتبالی: خوان لاپورتا از مربی آلمانی تیمش خواسته تا هر طور شده انتقام شکست‌های اخیر برابر بایرن مونیخ را بگیرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

هشدار رئیس: بدهی سنگین فلیک به بارسا

رئیس فراموش نمی‌کند روزی که بایرن بارسلونا را با یک شکست مفتضحانه 2-8 از نقشه فوتبال خارج کرد، آن روز مرد آلمانی روی نیمکت بایرن بود. حالا لاپورتا خواستار تسویه حساب است.

خوان لاپورتا به این بارسا ایمان کورکورانه‌ای دارد و حتی بیشتر از آن، از زمانی که هانسی فلیک در تابستان امسال هدایت تیم را بر عهده گرفت. واقعیت‌ها ثابت می‌کند که رئیس در تصمیم خود برای تغییرات روی نیمکت کاملاً درست رفتار کرد: ورود سرمربی آلمانی به معنای انفجار خوش‌بینی و اعتماد به رختکنی است که به نظر می‌رسید در فصل فصل گذشته بی‌هدف حرکت می‌کرد.

صدرنشین مطلق لالیگا، پس از ده هفته اول، در حال حاضر به عقیده بسیاری، خوش فرم‌ترین تیم در حال حاضر اروپاست و شانس خوبی برای بهتر کردن وضعیت خود در لیگ قهرمانان نیز دارد.

لاپورتا در دیدار اخیرش با فلیک یک خواسته داشت، آن 8-2 تاریخی را برگردان. در مورد مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 صحبت می‌کنیم که به دلیل همه‌گیری کرونا در لیسبون برگزار شد.

بلوگرانا در آن زمان توسط کیکه ستین هدایت می‌شد و مربی قهرمان آلمان نیز هانسی فلیک بود.

اتفاقی که در 14 آگوست 2020 رخ داد هنوز با تلخی در بین هواداران به یاد آورده می‌شود. گل اول مولر آغاز یک تحقیر تمام عیار بود که با دردناک‌ترین شکست برای کاتالان‌ها به پایان رسید.

پریشیچ، گنابری، لواندوفسکی، کوتینیو دو بار، کیمیش و مولر باعث شدند نتیجه نهایی 2-8 شود. گل‌های بارسلونا را آلابا، یک گل به‌خودی و لوئیس سوارز به ثمر رساندند. لاپورتا در آستانه بازی با بایرن به فلیک یک یادآوری ویژه داشت: «تو یکی به ما مدیونی.» فلیک فردا انتقام بارسا را از باشگاه سابقش می‌گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید