اخبارجدیدترین هامنهای فوتبالهندبال

برتری هندبال ساحلی نوجوانان مقابل قطر

مجله فوتبالی: ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوان ایران در چهارمین بازی خود در قهرمانی آسیا چهارمین برد پیاپی خود را به‌دست آوردند تا سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

برتری هندبال ساحلی نوجوانان مقابل قطر

 و به نقل از تسنیم، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران صبح امروز به وقت ایران به مصاف تیم قطر رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا راه قهرمانی برای مدافع عنوان قهرمانی هموارتر شود و البته سهمیه جهانی هم در دستان ملی‌پوشان قرار بگیرد.

این بازی در نیمه اول بسیار نزدیک و حساس پیش می‌رفت و بازیکنان دو تیم هم در حمله و هم در دفاع رقابت بسیار سخت و نزدیکی با هم داشتند. در این نیمه محمدحسین کمالی بارها ناجی دروازه ایران شد و در خط حمله ایران نیز طاها وطن فدا و شایان سوسنی در کنار سایر هم تیمی‌های خود و با عملکرد خوب بارها دروازه قطر را باز کردند تا در نیمه اول بازی با نتیجه 20 -22 به سود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول هر دو تیم بازی نزدیک و امتیاز به امتیاز را به نمایش گذاشتند. در این نیمه کم‌دقتی بازیکنان ایران در لحظات پایانی بازی در حالی که ابتکار عمل را در دست داشتند باعث شد پس از گرفتن ضربه مهاجمان ایران توسط دروازه‌بان قطر در توپ برگشتی، قطری‌ها به گل برسند تا این نیمه با نتیجه 16 -18 به سود قطر به پایان برسد و کار به ضربات تن به تن یا پنالتی کشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید