اخبارپرسپولیسجدیدترین ها

پانصد دختر در انتظار نیم نگاه سرمربی پرسپولیس!

مجله فوتبالی: با راه‌اندازی تیم زنان پرسپولیس حالا کم کم باید به خواندن اخبار و حواشی پیرامون این تیم هم عادت کنیم. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

پانصد دختر در انتظار نیم نگاه سرمربی پرسپولیس!

 بدون تردید حضور پرسپولیس در فوتبال زنان، موجب ایجاد شوق و شعف زیادی میان دختران علاقه‌مند به فوتبال شده و حالا همه منتظر حضور رسمی نام‌های بزرگ دیگری مثل استقلال، تراکتور، فولاد و … در فوتبال زنان هستند تا به زودی شاهد رقابت‌های جذاب فوتبالی میان زنان باشیم. به جز سپاهان، ملوان و گل‌گهر که با حضور در لیگ برتر زنان در این زمینه پیشتاز هستند؛ چند روز قبل پرسپولیس هم با اعلام رسمی نام سرمربی خود و خرید امتیاز لیگ یکی، حضور قطعی خود را در مسابقات آتی لیگ دسته اول اعلام کرد تا کمتر از یک ماه دیگر نام یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا را در لیگ دسته اول زنان بشنویم! هرچند که این باشگاه فرصت حضور در لیگ برتر زنان را هم داشت اما بنا به دلایلی تصمیم گرفت تا از یک رده پایین‌تر برای اولین بار تیم زنان خود را تشکیل و راهی رقابت‌ها کند.

اما در میان اخبار فراوان از تیم مردان این باشگاه که توسط رسانه‌های متعدد مخابره می‌شود؛ ما از تیم زنان پرسپولیس به شما خبر می‌دهیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید طی پنج روز استعدادیابی از دختران علاقه‌مند به فوتبال، بیش از پانصد دختر فوتبالیست با حضور در محل تمرین تیم زنان پرسپولیس، زیر نظر شادی رضایی تست‌های مورد نیاز را پشت سر گذاشتند و حالا منتظر نظر نهایی سرمربی پرسپولیس هستند تا در صورت مستعد بودن البته به اندازه کافی، وارد لیست این تیم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید