اخبارپرسپولیسجدیدترین ها

پرسپولیس در بازی السد: معمای پست ده!

مجله فوتبالی: به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس در دیدار با السد به نسبت بازی گذشته دچار تغییراتی خواهد شد تا باز هم خبری از ارنج ثابت در دو مسابقه متوالی نباشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

پرسپولیس در بازی السد: معمای پست ده!

 پرسپولیس 16 روز بعد از برد مقابل چادرملو باید در سومین مسابقه آسیایی خود در خانه السد به مصاف این تیم برود؛ حریفی آشنا و کاملاً شناخته شده که طی ۷-۸ سال اخیر بارها رودرروی سرخ‌ها قرار گرفته و اتفاقاً تغییرات زیادی هم نداشته است.

برخلاف پرسپولیس که در شرایط مسابقه نیست، السد جمعه شب در لیگ داخلی خود مقابل الشحانیه به میدان رفت و برد پرگلی هم به‌دست آورد که این مسابقه می‌تواند مزیت‌ها و معایبی برای مردان فلیکس سانچز قبل از مصاف با پرسپولیس داشته باشد. با این حال آنچه مهم به نظر می‌رسد، شرایط و کیفیت خود پرسپولیس در این مسابقه است.

تیم گاریدو از دو بازی قلبی خود تنها یک امتیاز به دست آورده و باید در این دیدار پیروز شود اما السد از دو بازی مقابل العین و استقلال چهار امتیاز گرفته و در جدول شرایط بهتری دارد. با این وجود آنچه در اردوی پرسپولیس می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد ترکیب اصلی گاریدو برای این دیدار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید