اخبارجدیدترین ها

خون آلمانی: یک مرد خشن سرمربی انگلیس

مجله فوتبالی: قدر برخی از مربیان، خارج از کشورشان بیشتر دانسته می‌شود و توماس توخل معتقد است یکی از آن‌هاست. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

خون آلمانی: یک مرد خشن سرمربی انگلیس

توخل آلمانی، سرمربی سابق چلسی، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن، به‌عنوان سومین خارجی پس از اسون گوران اریکسون و فابیو کاپلو، هدایت تیم ملی انگلستان را به عهده گرفت.قطعاً مهمترین هدف او، تلاش برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا خواهد بود.

توخل ۵۱ ساله، شخصیتی کنترل‌گر دارد که باعث شده است از او با عناوین «جذاب» و یا «سرمربی فوق‌العاده» یاد کنند. اما در عین حال او را دارای شخصیتی «تفرقه‌انگیز» هم توصیف می‌کنند. او پس از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و سوپر جام اروپا با تیم چلسی بین ژانویه ۲۰۲۱ و سپتامبر ۲۰۲۲، مدت‌هاست که قصد دارد به انگلیس بازگردد.

توخل معتقد است که در انگلیس، از او با گرمی و محبت بیشتری نسبت به وطنش آلمان رفتار شده است. حتی در آخرین دوره سرمربیگری خود در بایرن مونیخ، تعامل بهتر و رفتار دوستانه‌تری با روزنامه‌نگاران انگلیسی داشت که یکی از دلایل آن را می‌توان تسلط او به زبان انگلیسی دانست.اکنون توخل به خواسته خود، یعنی بازگشت به انگلیس رسیده و جایگزین سرمربی موقت این تیم، لی کارسلی، شده است.

دیدگاهتان را بنویسید