اخبارجدیدترین هامنهای فوتبال

استارت پارالمپیکی‌های ایران برای ناگویا 2026

مجله فوتبالی: کمیته ملی پارالمپیک میزبان نخستین جلسه هماهنگی بازی‌های پاراآسیایی آیچی ناگویا بود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

استارت پارالمپیکی‌های ایران برای ناگویا 2026

نخستین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های پاراآسیایی آیچی ناگویا ۲۰۲۶ در محل کمیته ملی پارالمپیک به ریاست غفور کارگری برگزار شد. در این نشست، سیدمحمد پولادگر نایب‌رئیس کمیته، علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.

در این جلسه به بررسی موضوعات مختلف از جمله جشنواره فرهنگی-ورزشی جوانان پارالمپیکی، برنامه‌های استعدادیابی و فرایند آماده‌سازی کاروان اعزامی به ناگویا پرداخته شد.

بولت تراکتورهمچنین در این نشست، سیاست‌ها و راهبردهای کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا که قرار است در ۱۸ رشته ورزشی شامل پاراتیراندازی با کمان، پارادوومیدانی، پارابدمینتون، فوتبال نابینایان، بوچیا، پارادوچرخه‌سواری، گلبال، پاراجودو، پاراوزنه‌برداری، پاراتیراندازی، پاراشنا، پاراتنیس روی میز، پاراتکواندو، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، راگبی با ویلچر و تنیس با ویلچر برگزار شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید