اخبارپرحاشیه ترین هاپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

درس میلاد برای ایوب: چطور اکرم عفیف را مهار کنیم!

مجله فوتبالی: میلاد محمدی چند روز قبل تقابل جذابی با اکرم عفیف داشت و حالا به احتمال زیاد ایوب العملود باید وظیفه مهار این ستاره را برعهده بگیرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

درس میلاد برای ایوب: چطور اکرم عفیف را مهار کنیم!

 در بازی تیم ملی ایران با تیم قطر که با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید، میلاد محمدی در پست غیرتخصصی دفاع راست به زمین رفت و وظیفه مهار اکرم عفیف را برعهده داشت.

ستاره جنجالی تیم ملی قطر و السد در بازی برابر ایران به طور کامل توسط میلاد محمدی مهار شد، اما او شب گذشته در دیدار برابر الشحانیه هرکار دلش خواست در میانه زمین کرد و سه پاس گل در برتری چهار گله تیمش داد.

عفیف حالا باید مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان قرار بگیرد و احتمالا ایوب العملود در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به همراه مدافعان وسط این تیم مامور مهار او خواهند بود.

میلاد محمدی که باید به سمت چپ خط دفاعی و پست تخصصی خود برگردد می‌تواند درس‌های خوبی از تقابل با اکرم عفیف به مدافع مراکشی سرخپوشان بدهد‌. این دو بازیکن در تمرین شب گذشته پرسپولیس در دوحه از آمادگی بالایی برخوردار بودند و می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این تقابل حساس داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید