اخبارپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

مرتضی به جای کنعانی: بازگشت به زمین آشنا

مجله فوتبالی: شاید مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی کند که این نکته با در نظر گرفتن حضور در لیگ نخبان آن هم مقابل تیم سابقش السد می‌تواند اتفاقی ویژه باشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

مرتضی به جای کنعانی: بازگشت به زمین آشنا مرتضی پورعلی‌گنجی در فصل اول حضورش در پرسپولیس بازیکن فوق‌العاده مهمی بود و در کنار گولسیانی نقشی پررنگ در دبل قهرمانی داشت اما فصل قبل با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد. مرتضی در دو بازی اول لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل مقابل النصر عربستان و الدحیل در قطر بازی کرد. او در پنج هفته ابتدایی فصل لیگ برتر هم فیکس بود و البته مقابل ذوب‌آهن یک نیمه و در سایر مسابقات نود دقیقه‌ای بود.

آخرین بازی نود دقیقه‌ای و فیکس مرتضی برای پرسپولیس مربوط به بازی با گل‌گهر در هفته پنجم فصل گذشته است. مسابقه‌ای که روز 16 مهرماه برگزار شد و برد سرخ‌ها با مصدومیت شدید یاسین سلمانی تلخ شد.

بعد از آن پورعلی‌گنجی همراه تیم ملی به تورنمنت اردن رفت و مقابل قطر مصدوم شد تا 25 بازی باقیمانده لیگ برتر، 2 بازی جام حذفی و چهار دیدار باقیمانده در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید