اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

آنلی گاد، خدا صدای باتیستا را شنید (عکس)

مجله فوتبالی: دروازه‌بان برزیلی خیبر خرم آباد مقابل چادرملو نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. خیبر خرم آباد که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند بجز هفته اول که مقابل هوادار پیروز شد، دیگر طعم برد را نچشیده. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

آنلی گاد، خدا صدای باتیستا را شنید (عکس)

در عین حال چهار شکست را هم پذیرفته تا در پایان هفته هشتم فقط 6 امتیاز داشته باشد.

با این حال یکی از مهره‌های خیبر که هواداران و کادر فنی برای نتایج روی او حساب می‌کنند تونی باتیستا، دروازه‌بان این تیم، است. او که این فصل از فوتبال عربستان به خرم آباد آمده تا به اینجا چندان پرفروغ ظاهر نشده. باتیستا حتی در دو بازی مقابل هوادار و گل گهر موفق به کلین شیت شده اما با آنچه از او انتظار می‌رود فاصله دارد.

جدیدترین سکانسی که از این دروازه‌بان ثبت شده به مصاف هفته هشتم مقابل چادرملو مربوط است. جایی که داور در دقیقه 30 با گرفتن خطای او اعلام پنالتی کرد. وقتی هم علاء الدالی پنالتی را خراب کرد باتیستا با خشم به سمت داور فریاد زد و با اشاره انگشت آسمان را نشان داد. البته او دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل دریافت کرد و باخت تیمش را دید.

خیبر خرم آباد فصل پیش در حالی قهرمان لیگ یک شد که محمدصادق نادرپور را درون دروازه خود داشت. او امسال هم در خیبر حضور دارد اما به گلر نیمکت نشین تبدیل شده و بعید نیست اگر روند نتایج خیبر اصلاح نشود مارکو اورلیو روی خط دروازه تیمش تجدید نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید