اخبارجدیدترین ها

ترنت، سرمربی جدید انگلیس را شگفت‌زده کرد

مجله فوتبالی: عملکرد ترنت الکساندر آرنولد در طی چهار دیدار بسیار شگفت انگیز بوده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

ترنت، سرمربی جدید انگلیس را شگفت‌زده کرد

 پس از احیای انگلیس به وسیله گرت ساوتگیت و حضور در چهار تیم برتر جام جهانی 2018 و دو نایب قهرمانی در یورو 2020 و 2024 کارشناسان فوتبال انگلیس به هیچ وجه توقع ارائه یک سبک هجومی و روان از لی کارسلی را نداشتند.

لی کارسلی در همین چهار بازی و دو فیفا دی اخیر، تأثیرات زیادی بر روی نمایش برخی بازیکنان داشته و توانسته در مدت کوتاه اثرات مثبتی از خود بر جای بگذارد. یکی از همان بازیکنان، ترنت الکساندر آرنولد است؛ بازیکنی که در ليورپول نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در جناح راست و حتی پست اینورتد فول بک دارد اما در تیم ملی هیچوقت آن درخشش تحسین برانگیز را تحت هدایت ساوتگیت نداشت. عملکرد او در تیم ساوتگیت کم و بیش متوسط و گاهی ضعیف‌تر از واژه «متوسط» بود اما اکنون، ترنت به ستاره تیم کارسلی تبدیل شده و حتی با تغییر پست آشکار او در بازی اخیر، آنچنان تحولات عظیمی در سبک بازی او مشاهده نشد.

برای اینکه بدانیم لی کارسلی چطور سبک بازی ترنت در تیم سه شیرها را متحول و به عبارتی دگرگون ساخته، کافی است نگاهی به چهار بازی اخیر تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا بیندازیم. سه شیرها در طی این چهار دیدار، موفق به کسب سه برد شدند و برابر یونان در خانه نتیجه را واگذار کردند. نکته جالب ماجرا اینجاست که از نظر یوفا، بهترین بازیکن مسابقه در سه دیدار دیگر به جز در تقابل با یونان، ترنت الکساندر آرنولد انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید