آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

ارادت خاص رئال به لیورپول: خرید آرنولد به شرط احترام!

مجله فوتبالی: رئال مادرید می‌خواهد در مسیر جذب ترنت الکساندر آرنولد همه چیز به خوبی و با حفظ احترام باشگاه انگلیسی انجام شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ارادت خاص رئال به لیورپول: خرید آرنولد به شرط احترام!

 نشریه مارکا تیتر یک امروزش را به ترنت الکساندر آرنولد اختصاص داده است. همراه با عکس مدافع انگلیسی روی تیتر یک این روزنامه اسپانیایی می‌خوانیم: “لیورپول می‌داند که او تمدید نمی‌کند.”

گزارش مارکا درباره شرایط آرنولد و علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب جانشینی دنی کارواخال مصدوم را می‌خوانید:

“الکساندر آرنولد. برخی رؤیای حضور او در والدبباس را در سر می‌پرورانند تا به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی کمک کند و به قدرت این تیم اضافه کند.

هر چه زودتر، از دیرتر شدن آن بهتر است، اما با این حال رئال مادرید می‌خواهد کارها را به خوبی انجام دهد و این در حالی که باشگاه مقابل آن‌ها لیورپول است با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود‌. رئال ارتباط خوبی با لیورپول داشته و آن‌ها را باشگاهی می‌دانند که در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای حفظ روابط دوستانه داشته است.

این ایده در میان مدیران و مربیان رئال مطرح شده تا تیمی را تقویت کنند که با توجه به فصل طولانی و سخت، ممکن است نیاز به تقویت در دو پست مانند دفاع راست و دفاع میانی، به خصوص در سمت چپ داشته باشد.

این مدافع انگلیسی هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد نشان نداده و در این لحظه حفظ تعادل از سوی رئال به نفع این بازیکن است. لیورپول این را می‌داند و مدیران آن‌ها تمام تلاش خود را برای بستن قرارداد انجام داده‌اند تا نگذارند یکی از بازیکنان کلیدی خود، الکساندر آرنولد، به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

تماس‌هایی در هفته‌های اخیر صورت گرفته، اما بدون هیچ نتیجه‌ای، که باعث شده به فکر خداحافظی زودهنگام با این بازیکن انگلیسی باشند، قصد دارند پیشنهادات بزرگتری را به او ارائه دهند.

مارکو آسنسیو، تونی کروس، کیلیان امباپه…

در ماه‌های منتهی به پایان قرارداد، هم باشگاه و هم بازیکن شرایط متفاوتی دارند. رئال مادرید می‌داند چطور این شرایط را مدیریت کند. رئال این را با جدایی مارکو آسنسیو یا تونی کروس، هر کدام به شیوه خود و با پایانی بسیار متفاوت، یا با خرید امباپه، داوید آلابا یا آنتونی رودیگر، تجربه کرده است.

رئال علاقه دارد همه جوانب را در نظر بگیرد و البته به نفع هیچ رقیبی که بازیکن مدنظر آن‌ها را دنبال می‌کند، عمل نکند. رئال بر خلاف برنامه‌های ابتدای فصل باید وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شود.

مطبوعات نزدیک به باشگاه انگلیسی همچنان احتمال تمدید آرنولد در آخرین لحظه را واقعی می‌دانند. جود بلینگام و الکساندر آرنولد دوستان خوبی هستند و البته او به شرایط هم‌تیمی‌اش احترام می‌گذارم چون این همچنین خواسته باشگاه است.”

دیدگاهتان را بنویسید