اخبارجدیدترین هاوالیبال

بمب‌های عربستان: نوبت به والیبال رسید

بمب‌های عربستان: نوبت به والیبال رسید

مجله فوتبالی: قهرمان دو دوره جهان در لیگ والیبال عربستان بازی خواهد کرد. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بمب‌های عربستان: نوبت به والیبال رسید

داوید کونارسکی قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال لهستان، به یک باشگاه جدید و البته عجیب انتقال پیدا کرد. مهاجمی که اخیراً به دلیل آمدن امین اسماعیل‌نژاد راه خود را از اسکرا بلچاتوف جدا کرده است، تصمیم به انتخاب یک مسیر عجیب و غریب گرفته است. کونارسکی از فصل جدید، در لیگ والیبال عربستان سعودی به عنوان بازیکن تیم النصر بازی خواهد کرد.

داوید کونارسکی یکی از چهره‌های برجسته اسکرا بلچاتوف در فصل قبل بود. او در 29 بازی که در زمین حاضر شد، 488 امتیاز برای تیمش به دست آورد (415 امتیاز در حمله، 41 در دفاع و 32 امتیاز سرویس) و چهار بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد. با این حال، تیم اسکرا با وجود این درخشش کونارسکی کمتر از حد انتظار عمل کرد و پلاس لیگای لهستان را در رده نهم جدول به پایان رساند و کونارسکی مانند ماتئوش پوربا یا ایلیا پتکوف تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

داوید کونارسکی سابقه دو قهرمانی جهان با تیم ملی والیبال لهستان را در کارنامه خود دارد، و لیگ عربستان می‌تواند منبع درآمد خوبی برای این بازیکن در سال‌های آخر بازیکنی او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید